نرم افزار ساخت متون متحرک
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار ساخت متون متحرک


FlaX یک نرم افزار قدرتمند است که برای اِعمال جلوه های متحرک بر روی متن و ایجاد فایل های با فرمت فلش (swf) ساخته شده است. محیط برنامه طوری طراحی شده که کاربر بتواند در زمان طراحی کنترلی کامل و همزمان بر روی همه ی مراحل کار کار داشته باشد.
این نرم افزار افکت های بسیار زیادی برای ارائه به شما دارد که با توجه به حجم پایین نرم افزار، واقعا بی نظیر هستند. از FlaX می شود برای ساختن تیتر و یا بخش معرفی برنامه نویسان یک نرم افزار و یا بسیاری از موارد شبیه به این استفاده کرد.

در واقع بزرگترین نقطه ی قوت این نرم افزار، طراحی آن است، زیرا نه تنها محیط نرم افزار کاملا کاربر پسند طراحی شده، بلکه در زمان طراحی، به صورت زنده، پیش نمایش فایل خروجی را نیز به شما نشان می دهد. به این صورت که شما با اجرای نرم افزار پنج پنجره را خواهید داشت که در بخش وسط همان پیش نمایش زنده وجود دارد و جلوه های اعمال شده بر روی متن را به صورت زنده به شما نشان می دهد و در چهارطرف آن، این بخش ها را خواهید داشت: "Movie Properties یا خصوصیات تصویر" (که طول و عرض، تعداد فریم بر ثانیه، رنگ پس زمینه، میزان تأخیر و ... را در فایل خروجی مشخص می کند.)، "Effects Properties یا خصوصیات جلوهای  متن" (که مربوط به انتخاب نوع جلوه ی متحرک متن و سپس تنظیم خصوصیات آن افکت مانند چینش، رنگ و... است.) "Text Properties یا خصوصیات متن" (محل تایپ خود متن و انتخاب اندازه، رنگ ها، فونت و استایل آن) و در آخرین پنجره شما می توانید تصویر پس زمینه (می تواند متحرک باشد) صدا و شکل کلی کار را انتخاب کنید (اگر این پنجره را نمی بینید، می توانید آن را از منوی "View" فعال کنید).
FlaX به شما اجازه می دهد تا نتیجه ی کار خود را در Flash Player و یا مرورگر اینترنتی پیش فرض خود تست کنید، و از آن خروجی با فرمت swf، یا فایل اجرایی exe بگیرید، یا آن را با فرمت htm، برای وب منتشر کنید، و یا در صورت علاقه، نتیجه را تبدیل به عنوان محافظ صفحه نمایش خود استفاده کنید. به علاوه شما می توانید پروژه را برای ویرایش های بعدی ذخیره نمایید.

در مجموع FlaX نرم افزاری خوب برای درست کردن متن های فلش با جلوه های متحرک است که به خوبی با تمام نسخه های ویندوز کار می کند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- جلوه های بسیار متنوع و انعطاف پذیر
- محیط بسیار ساده و کاربرپسند
- پشتیبانی از تمام فونت های نصب شده بر روی ویندوز
- تنظیمات گسترده و تأثیر گذار
- امکان شکل دادن به فونت
- امکان وارد کردن خروجی های نرم افزار، در نرم افزارهای ویراش فلش مانند Adobe Flash و استفاده از آن در طراحی های فلش شما


خرید و دانلود  نرم افزار ساخت متون متحرک






:: برچسب‌ها: فلش , متن متحرک , افکت فلش , تایپ متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: